>> 13 Mart 2021 tarihinde yazılı, 07 – 18 Haziran 2021 tarihleri arasında sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında başarılı olup, yedek listede yer alan adaylardan istenecek belgeler . |
13 Mart 2021 tarihinde yazılı, 07 – 18 Haziran 2021 tarihleri arasında sözlü bölümü yapılan Gelir Uzman Yardımcılığı Giriş Sınavında başarılı olan ve yedek listede olup aşağıda isimleri belirtilen adayların anılan göreve atanabilmeleri için aşağıda istenen belgeleri tamamlayarak 23-08-2021 / 10-09-2021 tarihleri arasında İstanbul Vergi Dairesi Başkanlığı (Personel Grup Müdürlüğü) Adnan Menderes Bulvarı Akşemsettin Mah. Vatan Cad. No:56 Kat:4 Fatih/İSTANBUL adresine şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir. 1- Nüfus cüzdanı fotokopisi (3 adet) - Nüfus cüzdanının T.C. kimlik numarasını mutlaka içermesi gerekmektedir. - Fotokopiler aslı ile karşılaştırılarak Başkanlığımızca onaylanacaktır. - Yüksek öğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı ve bir adet fotokopisi, - Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı okunmuş ise) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve bir adet fotokopisi, (Diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.) - Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı ve bir adet fotokopisi (Askerliğini yapmış adaylar için sevk ve terhis bilgilerini içeren terhis belgesi, askerlikten muaf olan adaylar için muafiyet belgesi, askerliği tecilli olan adaylar için tecil belgesi.)
6- Adli Sicil veya adli sicil arşiv kaydına ilişkin belge
7- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu (2 adet) -“ Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formunu Doldururken Dikkat Edilecek Hususlar” yazısına göre doldurulacaktır. yazısına göre doldurulacaktır. - Formun tamamı büyük harflerle ve kısaltma yapılmadan bilgisayar veya daktilo ortamında doldurulacaktır. - Güvenlik Soruşturması Formundan 2 adet çıktı alınacaktır. Ayrıca taşınabilir belleğe kaydedilerek ilgililerin başvuru esnasında yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. - Mal bildirim formu, ön ve arka yüz olmak üzere tek sayfa olarak hazırlanacaktır. - 7 ve 8 nci maddedeki belgenin örnek nüshaları https://ivdb.gib.gov.tr/ internet adresinden temin edilerek doldurulacaktır. - Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz. - Adayların durumlarında değişiklik olması halinde (Adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir. - Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır. - İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar. - Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.
|
YEDEK S.NO | ADAY NO | ADI SOYADI |
1 | 109886 | ZEHRA ARITÜRK |
2 | 104567 | ESMA DOĞAN |
3 | 109319 | SELİN DOĞAN |
4 | 102191 | GAMZE GÜNDÜZ HALICI |
5 | 104622 | MEDİNE BÜŞRA HANÇER |
6 | 103931 | MERVE İLHAN AYDIN |
7 | 114564 | MEHRİ MEHMET KARABÖRKLÜ |
8 | 110419 | MERT KARATAĞ |
9 | 105927 | ZEHRA KILIÇ |